Kontinuiranu podršku korisnicima SVAM plus osigurava preko djelatnika raspoređenih na poslovima održavanja koji pružaju promptnu uslugu spajajući se na lokaciju klijenta, te održavajući stalni kontakt s korisnicima sustava putem Helpdeska. Posebnu pažnju SVAM plus poklanja brizi oko permanentnog unapređenja informacijskog sustavu u okruženju poslovnog sustava u kojem djeluje. U slučaju potrebe za uslugama revizorskog nadzora, poreznog savjetovanja i posebnih administratorskih usluga u održavanju sklopovske i komunikacijske opreme, SVAM plus je u mogućnosti zadovoljiti potrebe svojih klijenata u suradnji sa svojim brojnim vanjskim suradnicima.
Za svoj proizvod nudimo ugovaranje trajnog jamstva kroz godišnje ugovore o aktualizaciji i održavanju sustava. Aktualizacijom pokrivamo sve zakonske promjene u poslovanju, tehnološka usklađenja i nove funkcionalnosti sustava. U okviru dodatnog održavanja nudimo pakete radnih sati po povoljnim uvjetima koje korisnici mogu koristiti za redefiniranje procedura potrebnih za praćenje novonastalih poslovnih procesa, izradu dodatnih prilagođenih izvještaja, obuku novih operatera na sustavu, konzultantske usluge… Kako bismo svojim korisnicima omogućili potpuno transparentnu kontrolu troškova, svi zahtjevi i intervencije se dokumentiraju i šalju korisnicima; u obliku izvještaja, mjesečno ili na zahtjev. U svakom smo trenutku u mogućnosti pružiti informaciju o statusu svakog pojedinog zahtjeva, kao i o detaljima svih odrađenih poslova u bilo kojem vremenskom periodu. Obavezujemo se u roku 24 sata odgovoriti na svaki upit, a u praksi je odziv u najvećem broju slučajeva trenutan. Upite primamo i rješavamo svim raspoloživim komunikacijskim kanalima. Načini licenciranja, uvjeti poslovanja, formule za izračun aktualizacije i održavanja transparentno su izražene javnim cjenikom licenci i usluga našeg poduzeća.