O proizvodu
Izgradili smo integrirani sustav za trgovinu preko interneta kao i za implementaciju on-line help deska. OperaOpus WS je Internet aplikacija za web trgovanje koja se u realnom vremenu povezuje na sustav OperaOpus ERP koristeći sve prednosti ovakvog načina rada:
- on-line stanja skladišta (može se i ne mora pokazati krajnjem kupcu)
- uređivanje podataka o artiklima, grupama, nadgrupama, jedinicama mjera, načinima plaćanja, slikama artikala, ostalim vezanim datotekama... vrši se kroz OperuOpus, a usklada s podacima na internetu je automatska
- otvaranje korisnika i upravljanje pristupom web trgovini direktno iz OpereOpus; mogućnost kupnje za registrirane korisnike i za anonimne kupnje (B2B, B2C)
- definiranje strukture cjenika (po artiklima i partnerima, grupama i nadgrupama artikala, grupama partnera, proizvođačima, podružnicama, regijama, državama...) u OperiOpus i automatsko trenutno primjenjivanje na artikle i kupce na web trgovini
- zaustavljanje i pokretanje rada web trgovine jednim klikom
- on-line pristup svim statusima dokumenata vezanih za registriranog korisnika (stanja narudžbi, otvorenost računa, veza sa CRM događajima i rezerviranjima termina...)
- upravljanje prijedlozima za kupovinu i novostima kroz dokumente OpereOpus i on-line vezanje na web trgovinu
- implementirane funkcionalnosti help deska (zaprimanje zahtjeva za servis, prikaz statusa servisa, upravljanje FAQ dijelom na webu kroz CRM bazu znanja...)
Modul je potpuno integriran u sustav OperaOpus iz kojeg je moguće direktno upravljati radom web trgovine i help deska.
KARAKTERISTIKE RJEšENJA ZA WEB TRGOVINU
Web trgovina nije orijentirana na stručnjake već na krajnjeg korisnika te na taj način predstavlja temeljni iskorak otvaranja CRM-a direktno prema krajnjim klijentima, partnerima, ali i prodaji koju bi trebalo tretirati kao klijenta te joj pružiti najveću moguću podršku.
Zahtjevi modernog poslovanja i načina života pred sve tri skupine stavljaju isti cilj, a to je efikasnost i jednostavnost. Korištenjem Web trgovine klijenti i prodaja ostvaruju uštede na vremenu jer je klijentu omogućen samostalan pristup informacijama i osnovnim postupcima vezanim za prodajni asortiman, dok prodaji s druge strane transparentno rješavanje ovih osnovnih jednostavnih radnji ostavlja na raspolaganju dodatno vrijeme koje može iskoristiti za povećanje broja novih klijenata, te proširenje ili unaprjeđenje portfelja proizvoda kod već postojećih klijenata.
Aplikacija za web trgovinu izgrađena je najmodernijim Internet tehnologijama, a podržava sljedeće mogućnosti:
- brza i jednostavna pretraga artikala po različitim kriterijima (nazivi, grupe, proizvođači...). Za pretragu po nazivu artikla implementirana je „Autocomplete“ funkcionalnost.
- lako dodavanje i manipuliranje artiklima u košarici
- jednostavno potvrđivanje narudžbe i automatsko prosljeđivanje u OperuOpus
- „home“ stranica za registrirane korisnike s pregledom statusa računa, narudžbi, povijesnih kupnji, servisnih zahtjeva...
- sugeriranje traženih artikala kupcu (prema dosadašnjim kupnjama i/ili prema predlošku vlasnika web trgovine)
- zamjenski artikli
- implementirano sigurno on-line kartično plaćanje
- kupovinu artikala pozivanjem na ugovor
- naručivanje artikala kojih trenutno nema na skladištu - „wish list“
- predlaganje artikala koji su na akciji, kroz administratorski modul
- jednostavnu online registraciju novih korisnika
- online postavljanje upita
- korištenje trgovine kao gost i kao registrirani korisnik
- segmentacija proizvoda prema korisniku
- višejezičnost web trgovine i artikala
- prilagođen izgled web trgovine dizajnerskim standardima korisnika