CRM = Customer Relationship Management

Upitnici

Da bi našim korisnicima olakšali praćenje upravljanja aktivnostima vezanim za upitnike/ankete, osmislili smo poseban modul u sklopu OperaOpus CRM-a. Zadatak ovog modula je da na brz i pregledan način omogući definiranje upitnika, prikaz rezultata i unos odgovora na pitanja iz upitnika. Korištenjem CRM modula za izvještavanje moguće je izraditi proizvoljan broj izvještaja o rezultatima upitnika i različitim statistikama kroz pivot tablice i grafikone. Modul omogućuje lako pretraživanje, sortiranje i filtriranje velike količine podataka.

U upitnicima je moguće definirati neograničen broj pitanja i ponuđenih odgovora (proizvoljnih za svako pitanje ili standardiziranih, s mogućnošću ograničenja broja odabranih odgovora). Uz svaki odgovor moguće je pridružiti i sliku.

Odgovori na pitanja upisuju se kroz prilagođene forme, a o rezultatima upitnika moguće je izvještavati kroz proizvoljan broj korisnički definiranih izvještaja u pivot ili grafičkom obliku. Izvještaji se izrađuju pomoću čarobnjaka u CRM izvještajnom modulu:

Kontakt

Francesca Tenchinija 2a
10000 Zagreb, Hrvatska

+385 1 379 00 11