Izvještavanje iz CRM-a
Kao i u svim dijelovima OperaOpus ERP-a, i ovdje je provedeno načelo potpune fleksibilnosti izvještavanja. Ovo znači da su svi uneseni podaci u bilo kojem dijelu CRM-a dostupni za izvještavanje u pivot ili grafičkom obliku, kroz sve godine poslovanja.
Na raspolaganju su tri vrste izvještaja:
- ugrađeni izvještaji - izvještaji uključeni u softver (uspješnost prodaje i nabave po različitim kriterijima i proizvoljnim periodima, pregledi prodaja, zadataka, upita... po tipovima, zaduženim osobama, partnerima..., odrađeni radni sati u zadacima, statistike uspješnosti, vremena trajanja zadataka i rješavanja servisinih upita...)
- korisnički definirani izvještaji - koristeći ugrađen alat za generiranje izvještaja, korisnik može u nekoliko jednostavnih koraka pripremiti izvještaj iz bilo kojeg dijela CRM-a, proizvoljno ga dizajnirati, podijeliti (ili ne) s ostalim korisnicima, te sačuvati za kasnije korištenje
- izvještaji kombinirani s podacima iz ostalih dijelova sustava OperaOpus - budući da je CRM čvrsto integriran s dokumentima iz ostalih modula sustava (ERP i MF) u ovom dijelu moguće je kombinirati CRM podatke s podacima navedenih modula